Är pà jobbet...

Sitter pà jobbet och väntar pà en uppgift... Tänkte passa pà att lägga in ett litet inlägg.
Jag har insett att allt har blivit lite mer vardag här. Känner nämligen inte att jag har sà tokmycket roligt att blogga om...

Jag trivs dock fortfarande riktigt bra här. Pà jobbet har jag idag skickat ut svar pà jobbansökningar till alla de som inte fàtt jobb... Jag lär mig mycket om hur exel fungerar och hur jag arbetar med det. det är mycket bra för mitt framtida arbetsliv.

Ikväll är det träning igen. Hoppas det blir mycket spel och även lite PP. Vi tränar idag i vàran matcharena, vilket vi bara gör pà onsdagar. Det är bra att passa pà att utnyttja det maximalt dà anser jag. Annars längtar jag till slutspelet, dà spelar vi nämligen pà parkett=) Vi tränar där varje fredag nu sà jag fàr iaf känna mig som hemma en träning i veckan...

Màndagens träning var jobbig... Vi hade mycket spänstträning och intervaller. Jag har insett att jag inte har tillräcklig stabilitet i bälen. Jag hade nämligen svàrigheter att hoppa över häckar med ett ben. Det hade i och för sig hela laget nästen men ändà.. Jag vill ju kunna allt=) Fystränaren sa i alla fall att svàrigheterna berodde pà att vi inte var tillräckligt starka. Nu har jag ytterliggare lite att jobba pà i gymmet, det skadar aldrig.

Nu är klockan visst 17 och jag fàr gà hem=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0