Vi fàr besök


Idag fàr vi storfrämmande. Karins mamma och mormor kommer hit sent ikväll och stannar tills màndag morgon. Detta innebär att jag och Karin blir rumskompisar.. vi flyttar nämligen bàda ut i vardagsrummet under dessa dagar. Jag hoppas de gillar att laga mat för det är inget som gàr upp emot hemlagad mat gjord av en mamma=) Ni förstàr vad jag menar.

Annars är det väl inte sà mycket som händer. Träning ikväll som vanligt. Pà fredag har vi dock ingen träning. Vi ska klä oss varmt och ta med nàt att grilla, det är allt vi vet än sà länge. Jag har alltsà ingen aning om vart vi ska. Det làter iaf mycket trevligt och jag ser fram emot det.

Igàr var en mycket trevlig dag. Först hade vi Tess över pà middag och sen var vi pà spelkväll hos Simi. Det var roligt och trevligt, kanske lite svàrt med orden emellanàt dock... Jag ser iaf fram emot att spela det igen.. förhoppningsvis är jag bättre pà tyska dà och kan bidra lite mer. Trots min halvdana insatts vann mit lag efter en mycket vass slutspurt! Jag stàr fast vis talesättet, huvudsaken är inte att delta, det är att vinna. Och det gjorde ju jag=) Vi fick även mycket gott snacks och en god efterrätt sà kvällen kunde inte varit bättre.=)

Nu tror jag Karin storstädar hemma. Det är mycket som är bra med att fà besök*fniss*

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Helmi

Mycket sant Ina, nu har jag precis städat klart :) Vi ses snart! kram kram

2007-10-17 @ 15:19:16
URL: http://karinhjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0