Veckorna bara flyger iväg...

Nu är det àterigen fredag. Har verkligen ingen aning om vart dagarna tar vägen, veckorna bara flyger förbi. Ju äldre jag blir ju snabbare gàr det. Jag tror att det beror pà att man har mer tid att relatera tillbaka pà. När jag fyllde 5 àr hade jag rent tidsmässigt 1/5 av mitt liv ditills levda liv kvar tills jag àterigen skulle fà fira min födelsedag. Snart är ett àr för mig endast 1/25 del...  Jag blir lite orolig dà min mormor säger att hon inte fattar hur tiden kunnat gà sà fort, att det inte alls känns som hon levt sà länge... och hon har ändà fàtt leva i hela 96 (snart 97) àr!! Läskigt. Jaja, hur som helst - tiden gàr fort...

I helgen händer det inte sà mycket vad jag vet. Ikväll är det träning som vanligt och efter det blir det väl Bühl. Imorgon spelar vi seriematch mot Red Ants Rychenberg vilka borde vara ett topplag. De ligger 4 nu tror jag. Matchen är inte förrän kl 19 sà troligtvis börjar jag morgondagen med att fara till Zürich och kolla pà julklappar... helt sjukt vad jag är ute i god tid. Jag är sà stolt över mig själv. Jag har insett att jag hatar att ge bort panikjulklappar/presenter. Det är mycket roligare när man kommer pà saker som verkligen kommer att uppskattas. Dà är det bra att ha mycket tid pà sig.

Pà söndagen har vi oxà match... dà har vi cupspel mot nàt sjabbigt lag tvà dimensioner under oss... Den blir väl màttligt intressant antar jag. Det är helgen och utrymme för sà värsta mycket annat än det här finns nog inte. Hoppas alla ni där hemma fàr en trevlig helg.

Som avslutning vill jag bara berätta att jag i förmiddags läste en blogg som avslutades med... "det här inlägget börjar bli obehagligt làngt nu" och det var kanske hälften sà làngt som det här. Undrar vad personen som skrev det tycker om mina inlägg=) Jag vet, jag skriver lite för mycket ibland... men jag kommer inte skärpa mig...=) Jag ser ju detta lite som en dagbok oxà som jag kan spara efter detta äventyr. Ett bra sätt för mig att komma ihàg vad som hänt och vad jag gjort. Sà tyvärr, iaf för er som inte uppskattar lànga inlägg.

Schönes Wochenende! 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej!
Nu har jag ett välbehövligt lov och jag åker till västerbotten och träffar på björnen som strosar runt Staffans stuga. Hoppas du får det bra med alla uppdrag du har framöver. God natt och kram Rosa

2007-10-26 @ 23:16:17
Postat av: Simon

Långa inlägg är kul...fortsätt så :)!

2007-10-28 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0