Nu är det nära

Pà torsdag smäller det. Jag brukar sällan längta eller sà mne nu gör faktiskt det. Jga fàr en förväntansfull känsla när jag tänker pà att jag ska fà träffa vänner och familj. Jag hoppas jag inte har för höga förväntningar bara, dà kanske jag blir besviken. Undrar om det kan hända? Jag tror inte det. De flesta av er har inte sett mig sen vecka 32 och nu är det v44. Det är ett tag...

Igàr hade vi som sagt ingen tränig utan var och bubblade istället. Det var mycket trevligt. Bassängen vi hängde i làg utomhus sà det var en mycket mysig stämning över det hela. Det bästa var att vi även kom hem i bra tid. Eftersom vi vanligtvis tränar mycket sent är vi aldrig hemma före kl 23 en màndag. Igàr var vi hemma strax efter 20 vilket uppskattades mycket. Jag och Karin spenderade kvällen med att dricka varm choklad, äta chokladglass och baka chokladbollar... eeehhhh... lite mycket choklad kanske. Det var dock inget jag stördes av igàr i alla fall. Gott var det! Kanske har blivit lite skadad här i chokladlandet trots allt=)

Ikväll ska vi ha en mysig kväll ihop och kanske se en film. Vi kommer ju inte fà ses pà ett tag. Jag är tillbax här först den 12 november. Jag kommer garanterat att sakna Karin. Man blir van vid att vara i varandras närhet... Ska bli intressant hur mycket dock=)

Ha en bra dag alla, det ska jag ha!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: hemliga Helmi

Och jag kommer att sakna dig min Prima-Ina!! Very very much! Men det gick bra ;) Tack för igår! Vi ses snart!! Kram

2007-10-31 @ 09:56:13
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: hemliga Helmi

Och jag kommer att sakna dig min Prima-Ina!! Very very much! Men det gick bra ;) Tack för igår! Vi ses snart!! Kram

2007-10-31 @ 09:56:44
URL: http://karinhjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0