Mår fortfarande inte bra

Ligger hemma imin säng och har fruktansvärt tråkigt. Jag har legat ner konstant i två dygn, och har gått upp och hämtat lite vatten med mera men resterande tiden ligger jag ner. Det är helt sjukt värdelöst. Vaknade precis från en tupplur och ingåg att jag är ensam henna, Karin for nog till gymmet. Trist, inte ens någon att prata med...

Imorgon hoppas jag att jag kan gå till jobbet och eventuellt träna på kvällen. Jag känner mig redan mycket bättre men fortfarande inte 100 dock. Är väl lite tung i huvudet fortfarande. Idag har jag även blivit snorig men det brukar väl vara så sjukdomsförloppet ser ut. Alltså borde jag bli bra snart=)

Idag är det kanelbullens dag. Jag har varken ork eller lust att baka några och här kan man ju glömma att det går att köpa...Föresten, det finns på IKEAs svenska shop men jag tänker inte ta mig dit heller. Inga kanelbullar för mig idag med andra ord.

Min plan för kvällen är att ligga här tills Karin kommer hem och lagar lite mat till mig. Tror det skulle bli någon pasta med pastasås. Det blir kanon. Jag var för lat för att göra något annat än gröt till lunch så det känns som att jag måste äta nåt bättre nu. Karin är bra att ha=)

Kram och tschüss!

Kommentarer
Postat av: Anna & Johan

KRYA PÅ DIG!!!
kram från oss, Anna & Johan

2007-10-04 @ 19:09:33
Postat av: Helmi

Men du är bäst att ha! :) tschüss!

2007-10-05 @ 00:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0