Jag är sjuk


Kände redan igår att allt inte var som det skulle och anade vad som var på väg, och jag hade så rätt... Idag ligger jag hemma nerbäddad i sängen och tycker synd om mig själv. Jag har ont i halsen, huvudet och kroppen så det är nog inte bara en vanlig förkylning. Det kvittar i och för sig vad det är, det enda som jag bryr mig om är att jag är frisk till i helgen då vi har två seriematcher. Vi möter nämligen Bern hemma på lördag och Floorball riders borta på söndag, det vill jag ju inte missa!

Annars passar jag på att plugga lite tyska när jag inte kan göra så mycket annat. Ska ev ta en liten promenad i det fina vädret oxå, 25 grader och sol, måste nämligen till apoteket och köpa huvudvärkstabletter...

Hoppas ni alla mår bra iaf!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gumman, vad trist att du är sjuk. Tur för dig att det snart kommer en överraskning på posten som kan muntra upp dig lite.. :) Jag postade igår så jag hoppas att posten inte är så seg av sig! Stora krya-på-dig-kramar från mig!

2007-10-03 @ 15:30:48
Postat av: Stefan

Men åååhhh... Det blev alltså så! Nerbäddad å allt!
Men du får ju iaf vara nöjd över det väder ni har!!
Åtminstonde det är jag avis på =)

2007-10-03 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0