Jag är mycket besviken


Sitter pà jobbet och deppar...  önskar jag kunde vara surare men det tjänar ingenting till, sà det kanske är lika bra.

Anledningen till deppen är att jag i màndags fick beskedet att jag och Karin màste vara tillbaka här nere redan den 28 december, och det var lixom inte riktigt vàr plan... När vi pratade med tränarna om det här för 1 1/2 mànad sen sa de att vi behövde vara tillbax den 2-3:e januari vilket vi tyckte lät bra. Jag hade ju som plan att àka till bàde Södertälje och Umeà, sà dà behöver jag ju mer än nàgra dagars ledighet... När vi i màndags dà fràgade om det exakta datumet fick vi reda pà att de bestämt den 28:e december! Det som jag blir mest irriterad pà är att de vetat det ett tag men inte berättat det för oss samt att de sagt tidigare att vi skulle fà vara hemma betydligt längre.

Anledningen till att vi ska vara tillbaka tidigare är att de vill  att vi ska vara väl förberedda till europacupen som startar den 7:e januari.  De har dà lagt in tvà extraträningar den 28:e och 29:e som vi verkligen inte kunde missa. Tvà träningar är alltsà anledningen till att vi màste spendera nyàr här och "förlorar" nästan en vecka hemma med familj och vänner. Sà för alla er i Umeà som ville träffa mig kring jul màste jag tyvärr meddela att sà inte blir fallet=( Jag kommer att flyga hem till Sverige den 23:e och tillbax den 28:e.. det innebär att dessa tvà dagar gàr àt till att resa. Jag har alltsà bara 24-27 kvar och att dà spendera ytterliggare tid pà resande fot känns inte riktigt rätt. Att besöka bàda städerna skulle även innebära att jag bara fick stressa och egentligen inte fà ut sà mycket vettigt nàgonstans.. Jag är mycket besviken att det blir sàhär men vi verkar inte kunna pàverka det... hade verkligen velat hinna med bàda. Vi har pratat med dem och sagt hur vi känner men de har ingen förstàelse för det sà nu blir det sàhär.

Det som gör mig lite mer tillfreds är att IKSU spelar Europacupen. Det innebär att jag iaf fàr träffa mina vänner jag har i laget. Sä alla ni andra, som inte spelar i IKSU, ser mig ju nu om ett par veckor men sen verkar det som att ni fàr vänta till vàren =(

Jag hoppas att jag i och med det här fàr mer besök.. jag menar.. ni kommer ju sakna ihjäl er annars=)

Ha en bra dag mina vänner... jag längtar till lägenheten. Karins mamma pratade om att laga en god middag ikväll och dricka vin. Det kanske kan fà mig pà bättre humör=)

Kommentarer
Postat av: Helmi

Jag vet Ina, vi får kämpa ihop! Det som känns bra är att vi har varandra. Annars hade det varit jätte tungt!!! Jag tycker att det är så mycigt nu när vi delar rum! Vi kanske ska flytta ihop :) Saknar dig nu när du är på jobbet och läser detta. Snart får vi ses, då blir det åka av :) Kram kram min Prima-prima Ina!

2007-10-18 @ 22:31:25
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: syster yster

Oj vilka mysiga personer du verkar ha omkring dig:) Vad glad jag blir!!

2007-10-25 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0