Jag älskar utflykter=)


I går var jag ledig från jobbet eftersom jag och Karin vill fara iväg på en utflykt. Vi bestämde oss för att ta en tripp till Luzern och till ett en berg som heter Pilatus. Gäller att passa på när det är så fint väder. Vi drog iväg med pärlan redan vid 9 tiden eftersom vi var tvungna att vara tillbaka till kvällens träning.

Luzern vad sjukt vackert, det lilla vi såg. Vi hade tänkt att hinna se staden oxå men det blev tyvärr ingen tid över för det. Vi får helt enkelt se till att fara dit en annan gång istället. Det vi dock hann med var en tripp upp med linbanor till en riktigt vacker plats. Att bara åka linbana upp sådär är vackert men att sen få vara uppe på en topp med fruktansvärt fin utsikt, frisk luft, solen som skiner och god matsäck då blir man ju alldeles lycklig. Jag hoppas verkligen jag har möjligheter att göra fler liknande utflykter framöver. Här ser ni lite bilder och som vanligt går det inte riktigt att fånga det som man vill på bild. Vi pratade om det och kom fram till att det ändå är bra. Då måste man nämligen då och då se till att återuppleva det på riktigt istället för att plocka fram fotoalbumet och det kan ju knappast vara nåt negativt=)






Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så härligt det ser ut! Du gjorde helt rätt som tog ledigt en dag från jobbet för att passa på att åka på utflykt! :)

2007-10-03 @ 09:03:40
Postat av: Hannele

Gud vilka fina bilder! Det ser helt otroligt vackert ut!
Krya på dig och lycka till i helgen!
Kram

2007-10-03 @ 15:07:35
Postat av: Diddi

Jag ÄLSKAR Luzern. Blir nostalgisk som bara den här. Det är himlans synd att man inte är ledig mer så man kan hälsa på.

2007-10-03 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0