Igàr var en mycket bra dag...

Nu sitter jag pà jobbet igen, sista dagen inför at tjag fàr fara iväg. Nu är nästan allt fixat. Jag har börjat packa och skriva lister pà allt som ska med och saker som ska göras. Idag ska jag fà hämta datorn oxà sà jag hoppas verkligen den är hel igen. Tvivlar dock starkt pà det. De ringde nämligen i förrgàr och sa att de inte hittar felet. De skulle försöka lite till men de hade inte sà höga förhoppningar verkade det som. Hàll tummarna iaf, det gör jag.

Gàrdagskvällen spenderade jag och Karin med att laga god mat(tacopaj) och dricka drinkar. Jag vet.. inte optimalt eftersom jag jobbar idag och har träning ikväll men sä blev det iaf. Ingen är perfekt... Vi hade iaf jättetrevligt . (För alla er som blir oroliga för mig sà kan jag lova att jag inte drack mig full. Karin fixade lite med mitt hàr, jag badade och sà kollade vi pà Boston Tea Party. Det var en mycket bra kväll!

Nästa gàng jag skriver har jag antingen fàtt tillbax min dator och firar det eller sà är jag i Sverige.

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0