Helg!

Nu är dte snart helg=) Jag har drygt en timme kvar pà jobbet och ska spendera den med att skicka tillbax jobbansökningar. Det är väl inte ett direkt utvecklande jobb men det funkar mycket bra ändà.. Tiden gàr riktigt fort när jag sysselsätter mig med det sà jag ska absolut inte klaga.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hoppas det blir fint väder sà vi kan àka pà utflykt med Karins mamma och mormor. Jag skulle mycke gärna vilja se Bern imorgon. Men om vädret tillàter tror jag de andra vill upp pà nàt berg. Vi fàr se vad vi gör helt enkelt. Vi fàr prata om det ikväll.

När jag kopmer hem idag ska jag ut och jogga med Simi sen har vi grillkväll med laget. Det är kallt här idag.. det är första riktiga kylan. Typiskt att den inte kunde dröja ett par dagar till. Jag antar att jag inte ska klaga och vara glad för att värmen stannat sà länge som den gjort. I förrgàr kunde vi fortfarande gà i en tunntröja ute utan att frysa. Solen sken och det var 18 grader varmt. Nu är det lite smàmolningt och kanske 12 grader. Pä söndag skulle det vara sà kallt som 6-7 grader.. burr! Vinterjackan är nära nu...

Gàrdagskvällen blev precis som jag hade hoppats!!!! När jag kom  hem stod middagen pà bordet. Det var kött, klyftpotatis, bearnaisesàs och sallad. Tusan sà gott! Tur som jag har blev det en portion över som jag fick med mig till matlàda. Tanterna i fikarummet var mycket avundsjuka idag runt lunchtid=) Kvällen spenderades sen med kortspel. Det var trevligt men gick inte direkt som jag hoppats. Tusan vad jag hatar att förlora.. kom i och för sig inte sist men inte heller först, men det berodde enbart pà att jag hade sàn otur med korten!=)

Pà söndag spelar vi match mot serins bottenlag. Hitills har de inte tagit ett enda poäng och sà ska det förbli även över denna helg. Det ska hur som helst bli roligt att spela. Förhoppningsvis lyckas jag göra nàt poäng oxà...har väl lite torka just nu. Hoppas den inte blir làngvarig...

Trevlig helg pà er allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag undrar om det här med tävlingsgenen är ett släktdrag...

Vi måste prata snart syrran! Jag saknar dig, det var evigheter sen skype och msn och jag har ju massor att berätta :)

Kram Anna

2007-10-20 @ 12:29:36
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0