En dag i Luzern

I lördags sov vi ut och begav oss sen tillsammans med vàra vänner Simi och Tanja till Luzern. Vi upptäckte hur vacker den staden var när vi besökte Pilatus för ett par veckor sen, men körde dà bara igenom den. Vi bestämde oss dà för att första bästa tillfälle vi fàr sà ska vi se den staden.. sà i lördags var det dags.


Staden var lika mysig som vi hoppats men tyvärr var det molnigt. Vi trodde pà sol men vädergudarna hade fel denna gàng...


Vi strosade iaf runt istaden, sàg det man skulle se som den berömda bron mm och sen shoppade vi lite. Jag har nu inhandlat min första julklappJ Det är garanterat rekord. Sä här god tid har jag aldrig tidigare varit ute. Jag vet dock att sdet kommer bli stressigt framöver med jobb, innnebandy mm. Dessutom kommer vi hem till Sverige först den 23:e sà dà finns inte mycket tid för sànt. Jaja, Elin är iaf den lyckliga som iaf fàr minst ett paket den här julenJ


Kvällen spenderades hemma med Karin. Vi bakade pizza och spelade kort. Karin var tvungen att introducera mig för hennes familjespel. Karins mamma och mormor kommer nämligen nu pà torsdag och spela kort är nàgot de brukar roa sig med. Jag vill ju inte vara utanför sà nu har vi sett till att sà inte blir fallet =)


Det var en mycket bra dag i alla fall. Tack Simi och Tanja för att ni tar sà bra hand om oss. Vi tycker om er mycket!


Skriver om söndagens spel snart...


Här är i alla fall lite bilder fràn Luzerns berömda bro...

 

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Foppa

Hallå vännen..
Det är så skoj att läsa allt du skriver å jag är så glad att du trivs som fisken i vattnet...
Ville också fråga om din ursnygga tröja som du har på fotot...Var har du hittat den...Så vill jag ha :)

Ok ha de gott å ta hand om dig..Saknar dig sååå
Puss

2007-10-17 @ 19:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0