Så har helgen varit

Har precis kommit hem efter matchen mot Burgdorf. Vi vann med 5-0 vilket var skönt. Det är alltid bra med tre poäng. Det som inte var bra är att jag tycker att vi slarvade alldeles för mycket. Jag hoppas verkligen vi tar oss i kragen och spelar upp oss, jag vet att vi kan bättre. Om vi ska hålla i Europacupen så måste vi snäppa upp oss ett par snäpp. Jag spelade bara sista perioden eftersom jag inte tränat på 1 1/2 vecka. Tyckte att det var orättvist mot resten av laget att komma tillbaka lagom till match. Det här kändes bättre. Nu är jag i alla fall helt frisk igen. Inga problem med varken fot eller huvud. Skönt!

Gårdagen var trevlig. Vi var på IKEA och strosade runt ganska länge. Vi köpte nämligen allt som vi måste ha till våra gran. Jag längtar verkligen till den dagen vi får våran gran. Då ska vi mysa med julmusik, glögg, och pyntning. Åååå, jag blir tokig av hur mysigt det kommer bli:)

Gårdagskvällen spenderade vi hemma hos Simi och Tanja. Vi blev bjudna på ostfondue och jag blev överraskad över hur gott det vad. Det äter jag gärna fler gånger:) Det var en mycket trevlig kväll men våra vänner. Middagsbjudningar är bland det bästa jag vet!


Fredagkvällen kom Förbundskaptenen på besök och landslagets scout. De var i Schweiz över helgen för att kolla in nivån och de kommande hoten från Schweizisk daminnebandy. Vi hade de här på fika fredag kväll, innan vi gick till hallen och kollade in träningen. Jag tränade inte eftersom jag fortfarande kände av huvudet och inte ville riskera något. Sen blev vi bjudna på middag av dem på vårt hak Bühl innan det var dags att säga adjö och göra natt. 

Det var en bra helg. Nästa blir minst lika bra, för då är det 1:a advent :)

Ha en fortsatt bra söndagkväll.

Många kramar!    

Kommentarer
Postat av: Pernilla Cormery

Hej Ina!
Hoppas du har det bra i Schweiz. Bella skvallrade om att du har haft ont i huvudet och inte så lite ont heller. Det är skönt att höra att de tar det på allvar där borta. Vilka slags röntgen har du gjort. Är det Magnetröntgen, datortomografi eller skiktröntken. Är det kontrast de har sprutat in eller?

Varför jag undrar är för att jag har gjort min operation och den har varit jobbig men gått bra. Jag låg inne på sjukhuset i tre veckor och kom hem förra fredagen. Jag är sjukskriven till slutet på januari och rehabiliteringen är i full gång. Det jag för göra är promenader till en början. Jag hade inte förstått vilken omfattande operation jag skulle göra. Nu efteråt vet jag. Det är faktiskt en hjärntumör som jag opererat bort. Jag säger inte att det är det som gör ont i ditt huvud.

När du säger att du inte vill se om det är något på bilderna förstår jag det. Men att gå och inte veta är ännu värre...

Jag hoppas det blir bra med dig och lycka till i Schweiz.

En Jättekram från

Pernilla

2007-11-25 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0