Nya skor

Karin kom hem idag. Vilken lycka. Jag längtade faktiskt tillbaka lite hit när jag var hemma men när jag väl kom hem hit var det bara tomt. Karin har varit i USA och hon kon hem först idag. Jag var och hämtade henne på flyget efter att jag slutat jobbet idag. Det var ett mycket kärt återseende och jag är glad att hon är hemma igen! Det var som inte lika roligt utan henne.

Hon verkar ha haft det superbra i USA där hon var och hälsade på sin pojkvän. Han är där och hälsar pà sin syster och hon for dit och överraskade honom. Kul idé!

Hon har shoppat endel och har även köpt lite till mig. Jag beställde ett par snygga crocs som hon lyckades fixa åt mig. Jag är älskar dem redan och de kommer att användas mycket, tro mig. 

Så här ser de ut:
 Fina, eller hur?

Fick även en jättefin julgranskula som jag ska hänga i julgranen vi snart ska införskaffa. Den får ni se när granen väl är uppe.

Nu ska jag umgås lite med Karin.

Kram  


Kommentarer
Postat av: Ami

Hej! Hu snygga skor som helst! Hinner inte skriva så mycket nu för lilla Samuel håller på och städar i en av datorlådorna, hehe.
Kul at du trivs så bra där nere och bra jobbat med dina gjorda mål för vårt land Sverige =)

Nu måste jag slita Samuel från tv:n... han börjar få rutiga ögon. Ha det bra, kram Ami

2007-11-14 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0