Min tid hemma


Nu är jag som jag skrivit tidigare tillbaka i mitt nuvarande hemland Schweiz. Jag är glad för att vara tillbaka här eftersom jag faktiskt saknat mitt nya lag och vår lägenhet när jag varit i Sverige. Hade det som väntat även mycket bra i Sverige och insåg att jag saknat mina vänner mer än jag anat. Jag är verkligen kluven när det gäller allt det där. Var hör jag hemma egentligen, var vill jag helst bo, vad vill jag göra med mitt liv. Tur att jag har ett tag på mig att fatta sådana beslut. Nu är jag bara glad att jag lyckas trivas vart jag än är.

Som sagt, hemma var det kanon. Jag hann först med 2 dagar i Södertälje (torsdag kl 13-lör kl 15) där jag passade på att umgås så mycket som möjligt med min gamla mormor. Hon verkade må ganska bra trots att hon är så gammal(fyller 97 år 7:e jan) Hon är supercool och jag beundrar henne mycket.

Jag hann även med att att träffa lite vänner. Niklas, Fredrik, Karin och Sofie var de som prioriterades och det var mycket trevligt. En heldag med Niklas med bla fika och middag på stan, en kvällsfika hos Karin, en eftermiddagsfika på stan med Sofie och en kvällspratstund med Fredrik. Låter som jag rullade från Södertälje men jag åt nog inte mer onyttigheter där än jag gör här in die Schweiz... Oj, det lät inte så bra=D

I Umeå kom Elin och hämtade mig och så fick jag en otroligt god och trevlig middag med Elin och hennes sambo Niklas. Sen var det lagfest hos Mini med lite halloweenkänsla. Det var sjukt kul att träffa laget igen och jag kände mig mycket lycklig.

Kvällen avslutades med utgång på REX vilket var en liten besvikelse. Jag blev mest stående på samma ställe och svarade på massa trötta frågor. Jag hade önskat att jag skakat mer rumpa!!!=)

Hann även med en fika med Erika, Sofie och Elin på Skogis, fika och Elin Wiklund, kvällsfika med Sofia och Elin, frukost hos Ludde, besök av Simon, shoppa med Elin L, tre besök hos tandläkaren(hade två hål=(), hänga lite med Ola och luncha med Niklas Nyström. Som sagt det var en mycket trevlig tid hemma men ganska stressig...  

Jag vet vad ni alla tänker.. tur att jag åkte på träningsläger med landslaget efter en sådan här vistelse. Jag förstår er=)

Här ser ni lite bilder från tiden hemma:

 Jag och mormor
 Vissa IKSU-spelare valde dagen till ära att klä upp sig=)
 Jag och min kära vän Sofia ville också ha lite Halloweenkänsla
 Jag hade i alla fall riktigt roligt!!!
 Jag, Erika, Sofie och Elin på skogis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0