Jag mår fortfarande inte bra

Var hos läkaren idag... Tyvärrr kunde hon inte hitta nåt som var fel. Hon knackade på alla möjliga ställen, kollade min balans, lös mig i ögonen, kollade hur jag såg hennas fingrar i olika vinklar mm. Hon tyckte att allt var bra och har i och med bokat en röntgentid för huvudet på fredag kl 9. Hon hade hoppats att vi kunde fixa allt idag men det var helt fullbokat. Jag tyckte dock att fredag är ganska nära så det blir bra ändå. Jag vill ändå inte att röntgenbilderna ska visa nåt, det kan ju knappast vara bra.

Dagen har alltså återigen spenderats i min säng. Nu börjar jag bli riktigt uttråkad.. Nu är min dator så risig att inte ens internet fungerar, men som tur är fungerar i alla fall skype och msn. Tur att jag har nåt att göra...

Sover ganska mycket eftersom jag förutom uttråkad blir ganska trött av det här. Nu ska jag dock kolla på ett Prison Break avsnitt som Karin laddat hem. Jag är otroligt glad att jag är sambo när jag mår såhär och Karin tar mycket bra hand om mig! Tack vännen, du är bäst!

Tack för alla inlägg förresten, de gör mig mycket glad!

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej Ina! Oroa dig inte nu för mycket. Det gör bara saken värre. Ta det bara lungt och se nu till att du bara tar hand om dig själv. Kram

2007-11-22 @ 12:28:49
Postat av: Belinda

Hej Ina! Krya på dig vännen. Tänker på dig. Kram

2007-11-22 @ 15:04:11
Postat av: Anna

Usch, så tråkigt du har det. Tur att jag pratar lite med dig på msn :)

Hoppas verkligen inte att de hittar något på röntgenbilden utan att det går över av sig självt. Kanske kan vara stress? Eller kanske någon bakterie/virus?

2007-11-22 @ 15:45:40
Postat av: Rosa

Hej!
Tänker på dig. Jag ringer och hör imorgon. Krya på dig. Storkramen. Rosa

2007-11-22 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0