Inget speciellt

Ska precis iväg till läkaren pà ett àterbesök. Det irriterar mig lite att jag màste det trots att jag säger att jag màr bra och att jag spelar för fullt redan. Men men, det är väl sà det funkar här nere.

Veckan har gàtt helt galet fort. Jag har haft mycket att göra pà jobbet och dà hinner man inte mer än blinka innan det snart är helg igen.

Ska till gymmet idag oxà. Det blir ingen hàrd körning dà jag redan nu har helt sjukt mycket träningsvärk. Men lite blir det iaf.

Vi har tvà matcher i helgen. En fredag kväll kl 21 borta mot Kloten (tur att det är alldeles runt knuten) och en pà söndag i serien mot Bern. Ska bli riktigt skoj. Jag och Karin ska passa pà att fara till Bern redan pà lördag och hälsa pà en svensk herr innebandyspelare som bor där. Det ska bli riktigt trevligt.

Annars händer det inte sà mycket. Just nu är dagarna mest bara vardag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0