Första träningen gjord

Sitter nu på mitt och Lillemors hotellrum i Finland. Vi har precis kommit upp på rummet efter en helt okej lunch. Har även hunnit träna nu på morgonkvisten, landslagets första träning för den här säsongen. Det var mycket roligt även om jag inte direkt är något fan av morgonträningar. Att träna mellan 9-11 är kanske inte det jag helst väljer att göra men det funkar. Jag bor som sagt med Lillis, en tjej från IKSU. Känner henne inte så bra än eftersom hon flyttades upp i damlaget i år men det kommer. Hon är tydligen riktigt bra på att snacka så det lär inte bli nå problem med det iaf. Tur det.

Jag spelar men Sussi som backkollega, tyvärr råkade hon sträcka baksida lår nu på morgonträningen så vi får se hur det ser ut framöver. Det var riktigt skoj att spela med henne så jag hoppas att hon repar sig snabbt! Framför oss har vi Hanna (IKSU), Anna Jacobsson (Endre) och  Malin Dalbjer (Falun). Jag tyckte det såg bra ut redan första träningen så det ska bli kul att se vad vi lyckas åstadkomma framöver.

Nu ska jag vila lite. Det är väl ungefär det vi gör här. Tränar, äter och vilar=)

När jag är pigg ska jag blogga lite om tiden hemma men just nu vill jag hellre vila.

Ha en bra dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Rönnlund

Heej sweetie, vill bara säga att jag ska hem till kära umeå i helgen och hoppas få hänga med din syster. Snö ska det kanske bli oxå, avis va?;-) Hoppas det rullar bra med di gulblå, hälsa världens bästa du vet. Pöss

2007-11-08 @ 15:17:11
Postat av: Rosa

God kväll!
Jag håller en tumme för dig. Karm Rosa

2007-11-09 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0