Faaaaaan!

Det är sååå typiskt.. nu är jag skadad igen:( Återstår bara att se hur läge det blir. Var nämligen så att jag trampade snett idag på uppvärmningen. Hann bara småjogga två varv innan olyckan var framme. Kom en boll rullandes som jag såg i ögonvrån, var dock i luften just då, mitt i ansatsen till mitt skott. Landade olyckligt mitt på bollen, inte så pass att jag mosade den utan trampade snett hela vägen ner. Lite mer än vanligt då kan man lugnt säga. Det gjorde iaf ont, riktigt ont och jag låg lindad på sidan resten av träningen med foten i högläge. 

Jag kan dock redan gå på foten men de är både lite blå och svullen. Jag hoppas dock ändå på spel på lördag mot Chur . Ni kan ju hålla tummarna för mig.

Det som var jobbigast idag och som framkallade de flesta av mina tårar var all problematik som uppstod när jag skadade mig. Kändes som att allt  blev fel. När man ligger där och är orolig för att foten ska bli stor som en boll vill man snabbt ha tryck och det riktigt, riktigt hårt. Vi saknade dock både kunnigt folk och sjukvårdsväskan så vi hade inte ens tillgång till en vanlig dowerlinda. Trycket sattes först på fel sida  och foten lindades för löst. Detta gjorde mig mycket frustrerad och framkallade som sagt en hel del tårar. Sjukt jobbigt att inte bli förstådd i sådana lägen. Känner att jag även nu blir upprörd när jag tänker på hur det var.. bästa att lämna det och istället bara hoppas på att bli bra så jag kan vara med på lördag. Som sagt, HÅLL TUMMARNA!   

Kommentarer
Postat av: Helmi

Jag håller tummarna för dig min vän! Finns här om jag behövs. Tack för en mysig morgon :) Kram kram

2007-11-15 @ 08:01:28
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas att foten piggnar till sig... kram Anna

2007-11-15 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0