Det snöar!

Idag har vi oxà vinter. Det Har snöat sen jag vaknade i morse och det känns riktigt mysigt. Jag hoppas det kan ligga kvar oxà men med tanke pà at det inte ens är kallt sà tror jag knappast det. Hoppas ändà!

Nu är dte bara tvà veckor kvar tills vi fàr julpynta, Wiiieeee=) Idag ska jag och KArin till IKEA och införskaffa lite julsaker, bland annat allt vi behöver för att kunna pynta en gran. Jag längtar tills i eftermiddag. Det är sà mysigt att strosa runt inne pà IKEA nu när det är julpyntat och allt! Ska bli intressant att se vad vi bestämmer oss för att köpa till granen, jag vill iaf ha en stilren gran medans jag tror Karin vill ha en lite mer galen gran. Hon är lite lagd àt det tokiga hàllet, hellre coolt än fint. Vi fàr se, det blir väl en kompromiss=)

För alla er som älskar fotboll kan jag meddela at vi letar som tokiga efter en vettig fotbollsmatch för oss att fara pà i Italien. Det är närmast till Milan sà det lär dert väl bli. Det är dock svàrt att hitta en match som spelas dà vi har ledigt. Det lyckas alltid krocka. Innan jag far hem ska jag iaf ha varit där minst en gàng. Nu àterstàr bara att se när!

Auf Wiederhören!

Liebe Grüss

Kommentarer
Postat av: Simon

Fotboll i Milano...eftersom fotboll är min värsta sport är jag inte alls avundsjuk.

2007-11-15 @ 13:59:59
Postat av: Rönnlund

Rehab.nu Läs din mail darling ;)

2007-11-16 @ 10:56:43
Postat av: ida

Du spelar i schweiz nu alltså? :) går det bra för dig?
Kram / i

2007-11-16 @ 22:18:34
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0