De hittar inget fel...

Har precis kommit hem från hjärnröntgen i Zürich och som tur var visade bilderna inget konstigt. Det mest irriterande nu är att jag har haft så här ont och ingen vet vad det är... SKUMT!

Karin var helt fantastisk i morse. När jag gick upp var hon redan vaken.. jag var förvånad eftersom Karin alltid gillar att sova. Hon sa inget speciellt men när det var dags att klä på mig ytterkläderna stod hon redan påklädd. Jag blev förvånad och frågade vart hon skulle.. då visade det sig att hon var uppe bara för att följa med mig. Jag blev jätte glad! Det var faktiskt lite obehagligt idag så jag är mycket glad att hon var där. Gjorde två röntgentagningar en vanlig och en med en konstig substans i kroppen som gjorde mig helt varm. Kändes mycket annorlunda. Nu har jag i alla fall med mig X antal bilder på min hjärna hem, vad jag nu ska med dem till:)

Jag mår i alla fall bättre idag, mycket bättre. Jag har fortfarande huvudvärk men inte i närheten av vad det har varit. Jag håller nu bara tummarna för att det ska fortsätta i den här riktningen och att jag snart är fit for fight igen. Jag tycker att det är dötrist att spendera hela dagarna på rygg i sängen, det är inte riktigt min melodi. Vissa kompisar till mig brukar säga att jag har lite lätt damp, att jag alltid måste göra något. De förstår garanterat hur jobbigt jag tycker det är nu! 

Jag är sjukskriven idag också men på måndag hoppas jag vara tillbaka på jobbet igen. 

Tack alla för alla fina mail och kommentarer. Blir glad över att det är så många som bryr sig!!!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Eva E

Vilken härlig läsning detta blev. Underbart att Du är mycket bättre. Nu hoppas vi att huvudvärken försvinner helt under helgen.

Många kramar
Eva

2007-11-23 @ 13:26:37
Postat av: Storasyrran

Hjärnbilder är ju king att ha!!

1. Du kan studera hjärnan i detalj och få kunskap om vilka delar som klarar av att växa till sig lite mer med träning...
2. Du kan alltid lägga fram dem som bevis om någon skulle hävda att du inte har något bakom pannbenet
3. Du kan skriva en bok, "i huvudet på en elitidrottare" och till skillnad från alla andra lyckas med lite coolare omslag
4. Det är en grymt sjysst pik till alla som plockar fram sina ultraljudsbilder i tid och otid att kontra genom att dra upp en bild på din hjärna... jag tror nästan många tycker det är lite intressantare *hihi*
5. Annars kan du bara publicera bilderna här så vi andra får se hur coola bilderna blev!

Ta hand om dig och se till att huvudvärken går över. Förhoppningsvis gör den det ganska fort nu när du vet att det inte är något galet.

Puss på dig!

2007-11-23 @ 14:14:45
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Rönnlund

Hmm, här hemma går det ett sånt jättemegaHVDVRKSvirus fast det ger sig på en 3-4 dagar. Någon duktig fysio som kan kika på din nacke annars? Krya gumman, puss

2007-11-25 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0