Snart dax för spel

Nu sitter jag på hotellet, precis hemkommen från en 30 minuters joggingtur med laget. En lätt löprunda brukar vara en del av uppladdningen inför match och det har ju fungerat bra hittills.

Jag ser verkligen fram emot dagens match och nu börjar uppladdningen på allvar. Nu finns det inget annat att tänka på än att få i sig tillräckligt med energi och börja fokusera på min uppgift på banan. Jag ska idag spela med Malin Eriksoon som backkollega. I kedjan har vi Hanna Lundström, Anna Jacobsson och Stina Nektergal? (fd. Olofsson).

Nu ska jag upp och duscha och sen börja takladda. Håll tummarna!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

En assist ser jag! Grattis, riktigt skoj :)

2007-12-15 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0