Nu är klockan egentligen lite för mycket...

Klockan 05.30 kommer våran hämtning. Vi ska ju åka hem imorrn:) Jag borde ju ligga och sova vid det här laget men just nu är jag sur och har svårt att somna. Vi har nämligen spelat match och spelat som krattor hela bunten:( Vi mötte Zug som vi visste sedan innan spelade seriens tråkigaste innebandy. De spelar ett system vi i Söderälje Rockets skulle kalla man-man dum i huvudet! Det stör mig mycket att ett lag spelar ett system som enbart går ut på att förstöra. Det är dock en sak.. det mest störande är att vi inte klarar av att överlista det. Det gör mig såååå besviken och irriterad. Jaja, nu är det så och jag ska försöka att inte tänka så mycket mer på det.

Jag känner mig nu även mycket hängig. Hoppas verkligen att jag blir friskare snart. Vill inte ligga sängliggande under mina dagar hemma.

Nu ska jag ta tag i packningen så jag säkert får med mig allt hem.

Trevlig jul på er allihopa!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0