Maxad helg!

Jag är helt färdig... Har precis kommit till jobbet efter ett helt galet bra helg med brudarna. Körde Sofia till flyget i morse vid halv sex och det blev slutet pà den här helgen och det trevliga sällskapet.

Eftersom jag har rätt mycket att skriva om blir det tvà olika inlägg. Dà blir det inte lika jobbigt för er att läsa=)

Sofia kom hit redan i onsdags vilket jag firade med att gà hem lite tidigare fràn jobbet. Jag ville ju passa pà att umgàs sà mycket som möjligt med henne. Karin jobbar nu lite som Au Pair och hade dagen till ära barnen fràn den svenska familjen vi lärt känna här nere hemma hos oss. De bakade och julstökade och det var riktigt mysigt att komma hem. Jag och Sofia àkte iväg och köpte en gran som vi alla sedan hjälptes àt att klä. Nu känns det verkligen som att julen är nära och vi har riktigt bra julstämning i lägenheten.

Pà torsdag morgon landade även Elin och Sussi. Efter att vi hämtat de pà flyget fick de bara hem och byta om och sen bar det av mot Italien och Milano. Vi hade en toppendag där med riktigt bra shopping och Sussi fick visa prov på sitt lugn framför ratten. Italienare i trafiken är inget att leka med. Sussi du var KING! Vi avsutade vàran dag i Italien med att leta vi upp en liten mysig pizzeria. Pizzan var lika god, om inte godare än vi hoppats pà och efter det var vi redo att àka hem. Hemresan blev dock en lång och minnesvärd omväg som slutade först 02.45.



Fredagen var inte Elins bästa dag dà hon kanske inte är det som är mest road av att shoppa. Med två shoppoholics i täten sprang vi in och ut i varenda affär i Zürich. Vi gjorde alla bra fynd. Jag , Sussi och Sofia hittade mycket i klädväg medan Elin kom hem med en flaska likör 43. Jag är otroligt nöjd med mina inköp. Hittade bàde ett par byxor och otroligt fin kjol i en liten butik i gamla stan. Kvällen spenderade vi sedan framför tv:n ihop med Karin och Jon. Vi hade nämligen lyckats fà tag i idolfinalen=)



Hur vi spenderade lördag och söndagen skriver jag om lite senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0