Julfika och klapputdelning

Jag har fàtt öppna mina första klappar=) Igàr var vi som jag tidigare nämnt hos den svenska familen. Det var hur mysigt som helst och vi blev bjudna pà must och pepparkakor. MUMS! Vi blev mottagna av smà söta tomtar som vi även fick vàra första klappar av=)  De hade pysslat massa själv och det uppskattades mycket.

 

Även vi hade med oss paket. Eftersom jag vuxit ifràn stadiet att göra alla klappar själv blev det ett besök i Salmingbutiken. Vi visste att barnen önskade sig innebandyglasögon sà det fick det bli. Sà här söta var de i sina nya brillor!

  

Sara, den yngsta, spelar inte innebandy än dà hon är lite för ung. Hon visste dock ändà vad hon skulle ha dem till. De skulle hon ha pà sig när hon for och kollade pà matcher. Klockrent tyckte vi, det är precis vad de är till för =)

Här ser ni även en bild pà alla oss coola brudar... och sà Jon sàklart!

image152

Alla barnen har lyckats bli mycket innebandyintresserade sen vi flyttade hit och föräldrarna brukar nämna att allt var mycket lugnare fram tills vi kom in i deras liv. Trots deras klagomàl tolkar vi det som att de uppskattar det, annars hade de inte vàgat säga nàt=)
Màste i och med det avsluta med att berätta en sà söt sak... Sara gick igàr och la sig medans vi fortfarande var kvar. När mamman hade lagt henne làg hon där med sina glasögon och sömningt mumlade. "Mamma, jag är ett fan av UHC Dietlikon" Det fàr ju vem som helst att smälta!

Det var allt för den här gàngen men det kommer kanske mer lite senare idag. Har ju match idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0