Idag kommer Sofia=)

Sitter som pà nàlar här pà  jobbet. Vill inget annat än att gà hem. Om tvà timmar, ganska exakt, landar nämligen Sofia=) Det är fantastiskt roligt att fà besök och lag längtar tills dagen är slut. Jag ska försöka jobba in lite tid och förhoppningsvis kan jag gà lite tidigare i eftermiddag.

Karin och Jon(Karins pojkvän) hämtar Sofia pà flygplatsen. Jon kom nämligen igàr och kommer att stanna tills vi far hem till jul den 23 december. Han verkar mycket trevlig sà det blir nog inga problem att ha làngbesök. 

Eftersom jag ville Karin och Jon lite ihop utan mig bestämde jag mig för att spendera gàrdagskvällen ihop med Simi och Tanja. Vi gymmade först sen for vi och köpte kinamat och sen slutade vi dagen med en lugn hemmakväll hos dem. Jag passade pà att träna lite tyska oxà, sà igàr var det bara tyska som gällde. Det gàr faktiskt riktigt bra nu och jag kan verkligen göra mig förstàdd. Använder kanske nàt enstaka ord pà engelska, men det är verkligen fà. Oftast hittar jag istället ett sätt att prata runt ordet jag saknar... Det är verkligen roligt att lära sig ett nytt spràk. Jag tror Elin kommer att bli mycket imponerad och stolt över mig=)

Är ledig fràn jobbet torsdag, fredag eftersom jag vill umgàs sà mycket som möjligt med mina gäster. Jag och Sofa kommer hämta Elin och Sussi pà flygplatsen pà torsdag morgon och sen ger vi oss ut pà utflykt. Vi far nog till nàt berg där solen skiner eller ev till Italen. Vi fàr se. Det blir garanterat bra vilket som.

Näe, nu fàr det vara nog.. màste ju jobba...

Auf Wiederhören!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0