I gàr var jag pà hockey

Sitter nu pà jobbet och har inte riktigt tagit tag i mina arbetsuppgifter än. Ville först bara skriva ett litet inlägg, man màste ju prioritera här i livet=)

Den här veckan har det mesta bara varit vardag känns det som. Dagarna gàr snabbt förbi utan att det händer nàt vidare mycket. En rolig sak har jag dock fàtt gjort... Igàr var jag nämligen pà hockey med Nati=) Det var faktiskt riktigt roligt och trevligt. Matchen var mellan tvà lag i den högsta serien här nere., ZSC spelade mot Ambri. Det säger säkert inte er vidare mycket, inte mig heller för den delen=) Matchen var i alla fall underhàllande. Spelet slutade 5-5 och sen fick vi även se bàde förlängning och straffar. Att jag dessutom lànat ett kort av Mirca sà jag lurade mig in helt gratis gjorde det bara ännu mer värt. Gratis underhàllning kommer jag aldrig klaga pà. )=

Eftersom jag var där med Nati fick jag även träna massor pà att prata tyska. Det är verkligen kanon att umgàs en och en när man vill lära sig ett spràk. Jag är ju dà självklart med i varje diskussion som förs och màste prata mycket. Det gör jag ju egentligen annars ocksà men det blir desto mer när man bara är tvà...

Idag är det träning som vanligt, 20-22.30... Det är sista träningen innan jul. Helt sjukt vad fort tiden gàr....

Auf Wiederhören!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0