fortfarande ingen dator

Nu börjar ögonlocken kännas mycket tunga. Jag hade svàrt att komma isäng igàr och det fàr jag böta för nu känner jag. Tur att arbetsdagen snart är slut... Efter jobbet ska jag och Karin fixa lite smàklappar är det tänkt och sen ska vi iväg till "vàr" svenska familj. Ska bli trevligt att komma hem till dem igen. Det var ett tag sen jag var där eftersom barnen varit hemma hos oss ett par gànger istället. De har i alla fall ett mycket gemytligt hem och det uppskattar vi.

Jag har skaffat facebook :S Vet inte, kändes som at det var pà tiden... Jag har varit emot det länge nu. största anledningen till att jag inte tagit tag i det är dock att jag varit lat... Men men, nu är det iaf gjort. Lite synd är det dock att jag inte har tillgàng till en dator hemma. Finns ju massor man kan pyssla med. Jag skulle vilja lägga in massa bilder men det finns som inte riktigt möjlighet till det nu. Det kommer kanske sà smàning om. Kan inte fixa hemma pga att datorn är i Sverige och helt kaputt... Jag hoppas verkligen att den gàr att laga! Har fàtt besked om att jag fàr den först till europacupen, jag hàller tummarna för att det blir sà. Om jag ska vara ärlig tror jag inte den kommer överleva det här alls, den màr nämligen mycket dàligt. Jag hàller dock tummarna för att teknikerna är helt sjukt skickliga=)

Trevlig eftermiddag allihop!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0