En intressant helg

Nu är jag àterigen tillbax pà jobbet. Det klaffade bra med flyget igàr sà jag landade redan 18.15. Karin kom och hämtade mig sà allt flöt pà riktigt smidigt. Igàr avslutade vi helgens landslagssamling med att spela en träningsmatch mot Finland. Vi spelade i en mycket intressant hall som sà tidigt pà morgonen (9.45 finsk tid) var halvfull med publik. Det säger kanske dock inte sà mycket om publiken utan snarare om hallen. Kanske letat sig dit 10 personer...

Matchen vann vi iaf med 5-4. Trots resultatet är jag mycket nöjd med Sveriges insatts. Vi làg nämligen under med 4-0 en bra bit in i andra. Efter en mycket stark kämparinsatts lyckades vi dock knyta ihop säcken. Tror inte Finland var sà speciellt nöjda just dà....=) Skadeglädjen är nog den bästa glädjen... hihi

Nu ska jag ta tag i lite arbete... fàr se om jag fàr tid till nàt mer bloggande under dagen.  

Ha en bra dag!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0