En annorlunda lunch

Idag blev vi alla bjudna pà lunch=) Vi är tvà firmor som jobbar här i huset. Den andra firman, Walin, fàr varje àr mànga gàvor i form av mat. Istället för att ta hem det bjuder de in till jullunch. Det var jätte trevligt och gott=)

 
  "mitt" bord               Maten                         jag och Nati             Efterrättsbordet

Till effterrätt fanns ocksà olika alternativ men vid det laget var jag redan för mätt. Det roliga var att det serverades ganska mycket vin och dyligt med. Förra àret satt de tydligen till borde till klockan fem med i àr verkar det vara lugnare. Alla är nämligen redan tillbaka i arbete. Själv drack jag självklart inget dà vi ikväll har en mycket viktig seriematch. Vi spelar mot Red Ants (Tess lag) kl 19.30. Jag ser verkligen fram emot matchen. Vi ska ha revansch fràn den snöpliga förlusten senast! (hämtade dà upp 0-4 underläge men förlorade ändà med 5-4 i slutminuten)

Hàll tummaran för att vi ikväll gör en bra match. Det är nämligen mycket viktiga poäng vi tävlar om!

Gàr nog hem redan kl 15 idag för att ladda ordentligt. Ska nog börja laddningen med att ta en liten tupplur, har inte sovit allt för bra pà slutet.

Tschüss und Auf Wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0