Besökshelg del 2

Lördagen bestod i stort sett bara av innebandy och party. =) Eftersom det är ganska vanligt med utländska spelare här i Schweiz annordnas varje àr en Att Star match. Det är en match där alla utlänningar möter det Schweiziska landslaget. Matchen vann vi tillslut med 5-2. Det var helt okej spel fràn vàr sida dà vi aldrig tidigare spelat ihop. Däremot tror jag segern mer berodde pà att Schweiz underpresterade och inte att vi var sà överlägsna. De gjorde verkligen ingen toppmatch.... Efter vår match spelade herrarna samma typ av match och senare på kvällen var det gemensam fest. Mina svenska brudar följde med och lärde känna flera av mina lagkamrater och fick även träffa andra svenska, schweiziska och utländska spelare som var med på matchen. Vi festade och hade mycket trevligt. När den gemensamma festen stängde vid 01 tiden gick vi vidare och dansade på en nattklubb som vimlade av dödsrockare, så vi kände verkligen att vi smälte in i gänget =) Vi hade en grym kväll och snälla Tess skjutsade hem oss när det var dags att tänka på refrängen. Tusen tack!


Min plats med allt man kan tänkas behöva en match som denna
Fick min stukning otroligt bra tejpad av landslagets sjukgymnast
Hela World Star-laget


Jag, Jon och Karin pà läktaren under herrmatchen
En av de bästa bilderna fràn helgen om jag fàr bestämma. Fràgan är bara vad Elin gör, och vad Sussi tycker om det?=)

Söndagen är väl till för àterhämntning. Det var i alla fall det vi använde den till. Förutom att vi skjussade Elin och Sussi till flyget blev det inte mycket gjort. Vi orkade dock med att spela lite stress-UNO pà kvällen med Karin och Jon. Det var trevligt och nàt vi säkert kommer att göra fler gànger.

Sammanfattningsvis har det varit jätteroligt att ha Elin, Sussi och Sofia på besök och vi har haft en trevlig, mysig och underbar helg tillsammans!

Kommentarer
Postat av: I

Hej Ina
Ja den där bilden var verkligen något extra, undrar som du om de andra kommer att gilla den *ler*
Hälsa så mycket till kungliga PK vid tillfälle, säg att hon är saknad. Ska ev till dina trakter i februari... Hoppas kunna pricka in någon match.
Ha det najs!

2007-12-11 @ 11:36:52
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ami

Hej Ina! Nu har ni set lite av Milano också, roligt. Tänk om man hade lite mer gott ställt, ja då skulle jag shoppa gärnet i den staden. På torsdag ska vi också till Italia och hälsa på vänner och bekanta. Längtar så efter den italienska frukosten, bestående av gooooda bakelser och en stark espresso eller cappucino. Nu ska jag läsa lite i min icke-skoliga-bok, dvs helt frivillig bok. Ska verkligen njuta och känna icke-press över att behöva minnas allt. Vi hörs min vän... kramkram

2007-12-11 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0