Lägenheten

Eftersom jag inte lyckades lägga upp några bilder från lägenheten i mitt första inlägg så gör jag ett nytt försök nu. Vill ju att ni ska få se hur vi bor :)

Vi är nöjda med hur vi har fått det men ska väl ändå kompletera lite. Nu under eftermiddagen ska vi ta oss ner till IKEA, ca 2 min med bil, för att inhandla lite saker som vi behöver. På inköpslistan står växter, mått, matlådor, förvarigsboxar, galjar, värmeljus, kaviar, toaborste, diskställ och träslev till grötkastrullen. Men ni vet ju alla hur det är när man handlar på IKEA. Vi lär komma hem med betydligt mer:)

Gröten är förövrigt godare än hemma och jag har återigen fått dille på gröt. Det lär bli min standars frukost/kvällsmat hela året :)
Alla som kommer hit och hälsar på ska få sig en tallrik, lovar:)






Dessa bilder är från i tisdags då jag och Karin var på våra första äventyr. Den ena bilden är från Salmings lager här nere där vi var och plockade ut lite saker.  Den andra är från när vi var och handlade mat med Pärlan:) Visst är hon fin!

Kommentarer
Postat av: Foppa

Hej vännen..
Va skoj att få hänga med er.. Vilka fina bilder å vilket härligt väder. Här i Holland e de regn. Hörde du att ja träffade syrran, de va grymt skoj.
Ok nu får du/ni ha de så gott så väntar jag med soänning på fortsättningen av sagan..
Kramar från Sandra

2007-08-16 @ 22:28:10
Postat av: Sofia

Hej vännen! Vad roligt att läsa om dina första dagar och se bilder! Det ser ju kanonfint ut! :D Jag ska läsa din blogg slaviskt, jag lovar! Vi hörs snart! Kram Sofia

2007-08-17 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0