Före och efter...

Tänkte egentligen inte lägga upp något inlägg nu inatt men kunde inte hålla mig. Det ska tydligen vara riktigt vackert väder imorgon så då vill jag passa på att vara ute istället för att sitta inne framför datorn...

Har varit en riktigt bra dag. Har sett mycket av byn samt att vi träffat riktigt mycket folk. Efter tre timmar i en bar så hinner man säga hej till ganska många människor. Det var många som ville fram och hälsa och presentera sig. Känns kul att människorna här i byn är angelägna om att lära känna oss! Det var även ett bra tillfälle idag att lära känna laget ytterliggare lite bättre. Det är av någon konstig anledning alltid lite lättare så fort alkohol är inblandat... Jag drack som oftast ganska måttligt och hade som alltid väldigt trevligt!:) Efter att jag jobbat klart stannade vi i alla fall kvar för att dansa och umgås lite. Vi kände att det fick räcka när klockan var strax efter tre... då insåg vi att det inte skulle bli trevligare utan att alla var både lite för trötta och fulla för att kvällen skulle kunna bli bättre. Karin ska jobba kl 9.30 imorrn också så då kan det kännas bra att få sova några timmar i alla fall.

Lovade ju att lägga upp lite före och efter bilder på lägenheten... börjar med mitt rum. Det har inte hänt alltför mycket i vardagsrummet än och Karins rum har jag inte fotat. Jag måste ge henne en chans att städa först:) Här är i alla fall mitt rum i före...




och efter...





Imorgon har jag tänkt att lägga upp ett inlägg om hur själva huset vi bor i ser ut och lite från omgivningen... men först ska jag njuta av det fina vädret:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäklar vilken skillnad det blev i ditt rum. Det ser ut som om det blivit en hel del shopping gjort när jag jämför med "före-bilderna" :)
Tråkigt att du skadat ljumsken också, skönt ändå att det är en skada som brukar gå över med lite vila så du snart kan vara i full fart igen.
Mitt knä är tyvärr inte alls bra, det är bättre men nte bra... det hoppar inte på samma sätt längre så träningen Johan gav har nog hjälpt, men det smärtar och det känns inte som om jag kan dansa. Jag tänkte försöka vila ut lite svullnad och sen testa på torsdag igen, går det inte då så måste jag ringa honom så får vi se vad vi ska göra åt knät...

2007-08-26 @ 15:41:54
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Godsägar´n

Hej pullan!
Läser din blogg dagligen för att se hur du har det och vad du gjort. Roligt att du skriver så mycket och även lägger ut bilder! Att sträcka sig i ljumsken är ju så mycket "orutination" - visst var det så det hette ;-) Nej, men allvarligt så har du blivit gammal, det är då alla skavanker kommer. Själv så är jag som en 15-åring, har aldrig varit fräschare och piggare.

2007-08-26 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0