Fest i byn!

Nu är det fest i byn! Den här helgen är det "Sternstunden" här i Dietlikon. Ett tillfälle för barnen att leka och vuxna att dricka. Denna tillställning innebär jobb för oss i laget. Ska jobba tre timmar ikväll i en bar som heter Pirat bar. Hoppas att jag inte ska göra mer avancerade saker än att servera öl... men det lär jag märka först när jag kommer dit.

Var uppe på scen idag med laget och blev presenterade för folket, annars har vi mest strosat runt och kollat lite i stånden och fotat oss ihop med män i folkdräkt:)

Har sett till att få upp lite tavlor i mitt rum också.. blir mer och mer hemtrevligt här! Får se om jag snart tar tag i att lägga upp lite nya bilder på lägenheten. Det ser ju faktiskt lite mysigare ut i lägenheten nu än det gjorde dagen vi kom ner, även om vi faktiskt trivdes redan då!

Här ser ni lite bilder från dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0