En dag på stranden



Eftersom jag lagt upp inlägg och bilder på i stort sett allt som går tänkte jag även lägga ut lite bilder på själva huset vi bor i. Det är ett mycket mysigt hus där jag och Karin bor på bottenvåningen, men det är som ändå en trappa upp. Skönt att för en gångs skull bo utan någon granne under, då slipper jag klagomål på att jag stampar när jag går...

Här ser ni hur det ser ut...



Har varit och badat idag med Simi och Tanja. Det har varit en riktigt fin dag som varit perfekt att spendera på stranden. Det gäller att passa på när man får chansen eftersom vi inte har så många fler möjligheter till det. Tror detta kan ha varit sommarens sista stranddag för mig... Imorgon börjar ju allvaret! Ska för en gångs skull försöka komma i säng i tid. Att sitta uppe till kl 4 skulle inte direkt vara gynnsamt för mitt första inryck på jobbet.


På den vänstra bilden kan man skymta bergen i horisonten... Så vackert!

Nu är det dax att äta middag... Karin har lagat mat åt mig:)

Hörs snart och håll tummarna imorrn:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni bor ju jättefint!! Inte som ett tråkigt svenskt hyreshus inte. :)

2007-08-27 @ 19:14:30
URL: http://blogg.rhoos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0